elftebudordet

Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av Sofie - 14 augusti 2017 07:07


God morgon!


Jag sitter på jobb och har precis börjat, bilen börja rulla vid 06, 06.40 var jag på plats och strax efter kom min kollega. Denna veckan jobbar jag 07-15 nästan hela veckan, fredag är de kort dag 07-12.30 är de då, himla skönt och sen fri på onsdagar som vanligt. Idag kommer de förhoppningsvis hända grejer och jag hoppas att jag får goda nyheter och kan köra igång redan nästa vecka direkt.


Denna veckan jobbar N eftermiddag 14-22, vilket betyder att N lämnar Bella kl 11 och jag hämtar henne strax innan 16. Ett lagompass på dagis, de hinns med mycket och hon är lagom avsprallad när man hämtar henne, sen blir de shopping på Ica för oss och sedan hem och laga mat. Bella lägger sig vid 20 och idag ska jag ta tag i mig själv och ta på träningsskorna och bädda ner loppan i vagnen och ta en powerwalk och förhoppningsvis somnar hon gott ute i frisk kvällsluft och sover i lugn och ro hela natten. Hon har varit lite orolig i natt, de är som att hon har någon sorts stressperiod mellan 2-3. Inatt gick jag in och vände på henne och pussade på henne, fast hon fortfarande sov så gnydde och gnällde hon mycket så då burkar jag gå in och ge lite pussar, "störa" hennes sömn lite och prata lite, säga att jag är här osv, så brukar de reda sig och så vitt jag vet så gjorde det det med =)


Men denna veckan ses jag och Niklas mer eller mindre inte alls. Onsdag har vi såklart förmiddagen innan han ska jobba. Men de känns ändå lite sad. Men men, de är bara en vecka och sen jobbar han förmiddag och då kan vi mysa hela eftermiddagen och kvällen =)


Nu ska jag läsa å en massa recept, LCHF riktlinjer osv och hur man kan baka in Barnen i denna formen av matvana=)

De kommer ett inlägg om tanker kring detta senare misstänker jag.

Men ni får ha en bra dag !


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards