elftebudordet

Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av Sofie - 17 augusti 2017 09:45


Hej på er !


Klockan ringde vid 05.30, efter 5-6 runder in och ut till Bella under nattens å kände jag mig ganska mör ska jag ju säga. Men jag är ändå inte särskilt trött, ÄN får jag väl tilläga.


Men idag kör jag sista jobbepasset för denna veckan, imorgon har jag fått ta ledigt då Förskolan är stängd och de fick vi veta i Onsdags så där va inte så mycket att välja på dessvärre. Så idag är Bella hos sin mormor och morfar, imorgon är jag och Bella på äventyr förhoppningsvis och sen har vi helg med hennes pappa=) Denna veckan är tradig då jag och N går om varandra. Visserligen får Bella mycket ensamtid med sina föräldrar. Men lite familjetid är också mysigt =)


I helgen hoppas jag på kanonväder, så ska trädgården få en röjning och sen grillar vi förhoppningsvis =)


Igår gick jag tillbaka till jobbet som jag hade innan sommaren och fortsatt min tjänst där samt fick ökade tider och jag Älskade varje sekund av de jobbet , And stil do !


Så nu jobbar jag där 2 dagar i veckan under lite mer än en månads tid sen får vi se vad osmhänder efter de. Jag är stört glad över detta " lilla" så mig spelar de ingen roll haha =)


Sen har jag ju mitt andra jobb som växeltelefonist med, men de kommer bli mindre där nu automatiskt. Men de går framåt iaf, det är de viktiga !


Och äntligen så ser de ut som att solen kommer till oss !



- Nu har det tagit mig nära 1.5 timme att skriva detta. så nu ger jag mig. haha =)


 

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards