elftebudordet

Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av Sofie - 22 augusti 2017 07:16

 

Go morgon på er!

Klockan ringde sju, men då Bella ska vara hemma idag med, just för att hon fortfarande inte äter och är väldigt ledsen och har ont med jämna mellanrum så var de på tok för tidigt för mig. Jag har hellre 2 extra dagar som hon får vara hemma " frisk" än att skicka henne på dagis och vara ledsen och enslig utan någon av oss.


Bella har däremot sovit hela natten, hon somnade vid 21 och har inte sagt ett endaste litet pip så vitt jag vet och inte N heller. Så himla skönt, för henne framförallt men oss med. Men hon behöver en extra dag så vi hoppas att tänderna går igenom idag. Annars får vi se hur vi gör, hon behöver spralla av sig och träffa kompisar. Men de är ju inte kul om man inte är på humör. De ör em svår, grå gräns där.  


Hur dom helst så hoppas vi på fint väder idag, så vi kan få ordning på trädgården i eftermiddag och får va ute i friskluft ich få lite färg :) 


Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards