elftebudordet

Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av Sofie - 27 augusti 2017 14:03


Hej på er! 


Söndagen är här igen. De är några dagar sedan jag skrev sist. I torsdags fick jag reda på att min chef hade ordnat ett deltidsjobb till mig utöver de han ger mig och han har ju som sagt ökat tjänsten med de dubbla nästan. Jobbet som jag hade i HBG lämnar jag på torsdag men har bet om att inte bli inringd mer. De va inget för mig helt enkelt. 


Niklas har fått förlängt och ja,men de rullar väl på i vardagen just nu:)


I fredags lämna jag Loppan hos sin farmor och sedan mot eftermiddagen skörden vi två bilar mot Glimåkra/Boalt för att partaja och sedan körde vi hem igår. 


Idag jobbar N 06-18 så jag och Loppan har bara myst idag och ska snart köra till päronen. Ikväll blir de fajitas och bara mys och uppladdning inför nya jobbet imorgon och en ny vecka. 


På fredag ser jsg fram emot att ta bort min leverfläck, den har stört mig i många år och efter ett år att tjat och trams så får jag äntligen hjälp med att tabort den:)


Men jag hoppas,att ni har en bra Söndag och inte lyfter ett finger i onödan! :) 

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards