elftebudordet

Alla inlägg den 1 september 2017

Av Sofie - 1 september 2017 10:32


Så va de gjort, 15 år senare är de gjort. 

Jag var så nervös,men dom va skit gulliga och de gick skit fort. Så de va inga problem:) 


När jag kom hem blev Bella orolig och bekymrad över plåstret och efter en stund fråga jag om hon ville ha en plåster med. De ville hon.

Då plåster gör ont att ta av så tog jag en tröstis,  de ser ut som ett plåster,fast ett mildrar lim på tejpdelen och ser ut som djur och är ludna. De är till för att avstressande och avleda barn. Men vi har aldrig behövt de och vi fick de i en babybox när vi vänta Bella. 


Kanon nu ju, så nu är hon väldigt fascinerad över dessa och även förstått att de gör inte ont att ha plåster.

Win Win :) 


Nu ska lilla fröken vila, och jag med, sedan blir de lunch/mellis och vidare på playdejt. Idag är det bara hon och jag<3 


Puss!


   


Av Sofie - 1 september 2017 07:13


God morgon höre ni! 


Bella somnade påväg hem från mormor ich morfar igår, kl va bara 18.30 men hon hade inte sovit på hela dagen så vi chansade. 


 

Och dra mig baklänges! 

Vid 06.50 kom hon in och hade sovit hela natten!

Underbart, visst lite tidigt att gå upp då min kl skulle ringa vid 07.30, men jag la mig ganska tidigt och jag har ju sovit utan avbrott så jag är nöjd:) 


N sover gott och jag vill verkligen inte väcka honom, mensvärk måste jag börja göra vid mig och köra till Lund. 

Jag tänkte först ta tåget och promenera till capios men nä,de är så skönt att ta bilen och köra. 


Jag längtar så till den där bluppen är borta och även om de blir plåster i några dagar så gör de ingenting alls för de är där av en bra anledning! 


Men nu får jag nog dra ner oss och äta frukost, magen kurar för fullt,de gör den iofs alltid när jag vaknar, jag vaknar hungrig typ, haha!!


Jag hoppas att vädret blir bra idag,hade velat klippa gräset, sen vet man inte när nästa regn period kommer. De känns som vi har blivit lurade på sommaren detta året,men jag hoppas att de kommer några veckor nu i September så vi får lite sol annars vet jag inte hur denna vintern sks bli. Mitt höstmood har redan börjat smyga sig på och de vore ju sorgligt utan att ha haft sommaren först. 


Ajja,vi hörs sen!:)




Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards