elftebudordet

Alla inlägg den 8 september 2017

Av Sofie - 8 september 2017 16:27


Hej på er!

Vid 9.15 gjorde jag och Bella oss redo för att bege oss mot stan. Vi promenerade en bit från bilen till besöket hos distriktssköterskan. Väl där satt Bella fint och väntade i vagnen medan sköterskan försökte ta stygnen som var hårt åtdragna.

När stygnen slutligen var tagna så vänder sig sköterskan mot Bella och säger " nu är mamma klar" och Bella utbrister "waaow , bra mamma!" Och klappar glatt.

Sen blev de fika på stan med mormor och gamle mormor, jag köpte lite små saker till Bella och sen fick vi springa till bilen för ett super ösregn kom och jag blev blöt in på underkläderna.

Eftermiddagen har spenderats hos mina föräldrar och Bella lurade ut mamma till glassbilen i super regnet. Nu ska vi snart köra hem och göra middag och hålla kväll.

vi får s e va kvällen bjuder på :-)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards