elftebudordet

Alla inlägg den 7 oktober 2017

Av Sofie - 7 oktober 2017 09:40


God morgon på er!

De vankas höstvirus i hushållet.
Bella har haft feber på 39-40 grader sen igår och är tokförkyld. Så de vlev hemmamys för vår del. Egentligen skulle vi till Ulrika och gratulera hennes son och Bellas favorit som fyllde 2 år igår. Men de får vi ta när hela ligan är friska igen:)

Så de närmsta dygnet har varit glass, mys, ipren, snor, vila och maskerad. Senaste var att bygga ihop 2 toarullar och leka att vi kikade på varandra. De varade i cirka 3 sekunder. Haha!

Men vi håller tummarna på att hon böir frisk snabbt och att vi slipper bli sjuka. För jag eller vi, har seriöst inte tid eller ork att bli sjuka och sätta igång en ny cirkel av förkyldning här hemma.

Idag ska jag plocka lite, igår tvättades 8 maskiner, herre gud så mycket tvätt i hade och jag fattar inte för jag tycker att de aldrig finns kläder. Dessutom har Bella gått från storlek 86 till storlek 92 över en natt känns det som.

Ajja, vi ska nog kunna hålla oss sysselsatta:)

Hoppas att ni slipper bli sjuka!
Kram S

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards