elftebudordet

Alla inlägg den 13 oktober 2017

Av Sofie - 13 oktober 2017 07:31


Dagen började alldeldes nyss. Bella har sovit hela natten igen och äntligen vaknade jag utvilad.

Hon fick feber i torsdagskväll och blev störtförkyld som på en 5 öring. Såfort hon blir de minsta dålig på någotvis, då störs hennes sömn. Även om hon nu mera sover fakriskt fulla nätter, de är väldigt sällan sim jag måste gå upp om nätterna, ibland ropar hon i sömne men då räcker de att jag säger att jag är här. *peppar peppar* ;)

Men nu är hon bra igen!:)

Idag var de helt plötsligt fredag, denna veckan flög förbi och i eftermiddag jobbar niklas, så eftermiddag och kvällen är de bara jag och tjejen. Jag hoppas att stormen och de här regnvädret har dragit förbi så jag kan klippa gräsmattan en sista gång.
Igår strstädades övervåninge, sovrummet fick sig en riktig törn och rena sängkläder, så underbart!

Tänkte fortsätta där nere idag och sen förhoppningsvis kan vi klippa gräsmattan och rensa ogräs en sista gång innan vi ger upp för denna säsongen.

Detta året har bara varit regn och rusk, de känns inte som att vi har fått någon sol och fina dagar eller varma sommarkvällar alls:(

Men nu myser jag vidare med loppan i sängen en stund till innan vi börjar dagen. De känns som om jag har glömt något, men jag kan inte för mitt liv komma på vad!

Men de kommer väl under dagen:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards