elftebudordet

Alla inlägg den 31 oktober 2017

Av Sofie - 31 oktober 2017 06:24


Go morgon på er,

N gick upp strax efter 05.30, då vaknade jag med till, men de brukar jag. 05.50 hör jag små fötter slå i golvet på Bellas rum och lampan tänds. Nä, hoppa upp i sängen igen.

Men 06.10 kom hon in, "mojjon mamma!"
Go morgon hjärtat. Hennes huvud är lika förvirrad som mitt av detta med att flytta klockan.

Men antar att de blir lång morgon innan dagis och jobb då:)

-2 grader står termometern på, fy fasen!
Men en riktig vargavinter kan vi gott få, kanske vi får en sommar nästa år då..:)

Men som sagt, idag blir de jobb 8.30-14.45, sedan räser inom Willy jätte snabbt och sen hämta loppan. Sen får vi se vad dagen bjuder på, här skulle behöva plockas och dammsugas, men de är så tråkigt,dock otroligt skönt efter att de är gjort. :D

Men, nu blir de frukost då Bellan har myror i brallorna..blöjan haha!;)

Jag hoppas att ni får en bra dag!
Ta på er varmt och kör försiktigt<3


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards