elftebudordet

Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Sofie - 3 januari 2018 07:35


Go morgon !

Bella har gjort skrik och gråt rakt ut i luften typ varannan timme i natt, jag har vant mig vid att vakna till flera gånger per natt och somnar om direkt. Men N vars klocka ringer 04.30, de är tuffare. De som är bra med att han går upp tidigt är dock att jag också kommer i säng i bra tid, så när kl ringde 06.15 så var de inte hela världen:)

De får däremot gärna börja ljusna nu, jag hatar att gå upp när de fortfarande är bäck mörkt. Jag vaknar lixom inte.

Men Bella ska på förskolan några timmar, jag ska in till stan och tabort mina naglar och sen hem igen, jag hoppas verkligen att solen tittar fram idag, de är dock bara 4+ så de är himla kallt. Pii!

Ha en bra dag!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards