elftebudordet

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Sofie - 20 januari 2013 22:13


Blev det ju en fin, peppad dag.


Dagen började med en promenad med fina Beccan.

 

En trevlig pratstund, vi fick ventilera och skratta osv. Skönt. Det behövs.


Nu har jag varit ifrån gymmet i fyra dagar, det känns nu. I 6 veckor har jag tränat typ varannan dag. Oftast Måndag, onsdag, torsdag och lördag. Ibland fredag istället för torsdag/Lördag. Det känns i kroppen, igår börja den skrika efter ett träningspass, så jag tog lodde och gick, men det är så kallt så jag kunde inte gå så långt. Så imorgon blir det raka vägen till gymmet efter Jobb. Jag måste, jag känner hur det skriker i kroppen.


-5 kilo och jag är stolt, min hållning är bättre,

jag känner hur musklerna börjar formas i ryggen igen, jag kan se dom !

Jag känner magmusklerna och hur de arbetar i samma stund som jag gör minsta "ansträgning" och det är fantastiskt. Jag har gått ner 2 centimeter på vardera lår, vilket jag tycker är bra.

Imorgon är det ny vägning och mätning, men jag tror tyvärr inte att jag har gått ner något särskilt för det har varit mycket slarv denna helgen. Dumt,för jag hade kommit igång så perfekt. Så imorgon är det på det igen.

Det är inte så mycket att gå ner i vikt, utan att forma kroppen igen.

Men går man ner nått lite så ja, då är det ju helt okej med.


Motivationen sviker i mellanåt. Men man ska inte ge sig !

Jag har mitt mål och jag ska nå det. Jag är på god väg och jag vet hur jävla härlig känslan är när jag klarat det.

Så nu när jag har jobb klart, små saker ska fixas, men inget enormt och jag har en fantastisk sak att se fram emot. SÅ kan jag koncentrera mig på träningen, och jobbet såklart. Men det kommer av sig själv. Det är lixom jag..:P


 


Kram Sofie

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards