elftebudordet

Alla inlägg under februari 2018

Av Sofie - 9 februari 2018 18:15


Febrig, huvudvärk,dålig sömn,varmesvalningar,svettas,fryser, botligt trö,deppig,svullen,ont som aldrig förr, yrselattacker och humörsvängningar från helvetet.

Denna veckan har varit tuff, va fasen!
Nu börjar de ge med sig och nu ska jag bara pigga på mig igen :-)

Och vi håller helg, helt fri från några planer, sjukt skönt!



Av Sofie - 6 februari 2018 14:34


De är tisdag, jag har varit och hämtat Bella nyss. Igår va de 2 intervjuer och den ena var så inspirerande, jag hoppas att jag får jobbet och kan visa vad jag går för. Håller tummarna!

Idag vart det en och sen blev jag uppbokad för jobb på skolan resten av veckan. På torsdag ska Bella till tandläkaren, sista gången på lilla sen börjar hon gå hos en "vanlig" tandläkare.

Försjolan berömmer henne så för att hon är så självständig, talförd och hon dras till de större barnen. Hon sover inte längre på dagis, ibland vilar hon 30 minuter när hon kommer hem, men oftast inte faktisjt, dom frågar om hon vill och ibland vill hon inte och ibland vill hon. Hon får själv bestämma.

Hon har en stark åsikt och vilja av stål och de går så fort! När blev hon så stor!?

N sover inu, vi ska snart väcka honom. Jag hann med en egen stund vid mina tarotkort och så. Herre gud säger jag bara! De va länge sen. Men dom ljuger aldrig och de är alltid klockrent!

Men nu blir de en kopp kaffe och sedan få liv i pappan i huset :-)

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards