elftebudordet

Alla inlägg under juli 2014

Av Sofie - 31 juli 2014 12:15

Uppdatering delux!

Jag vet inte var jag ska börja och jag minns inte vad jag skrev sist.

Jag är där emot säker på att ni missat två saker.

1.
Jag kom inte in på skolan, först va jag ganska ledsen. Men jag ska söka in igen till våren och hålla tummarna samt ha lite alternativ.
Jag fick tillbaka min gamla tjänst på dagiset fast på 75% istället för 50%.
Vilket jag är nöjd me, men skolan var ju trots att plan A och det jag helst ville.

Samma dag som jag fick bekräftat att jag fick mitt jobb en termin till så

2.
Förlovade jag och sambon oss.
Sen här vi i en vecka snart gått och varit tonårskära;)


Återkommer!:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards