elftebudordet

Alla inlägg under december 2014

Av Sofie - 28 december 2014 16:40



Det känns som många har tyckt att 2014 har varit ett jobbigt år. Jah kann nog tycka att det har varit varken eller. Det har gått så fruktansvärt fort tycker jag, vi har fått kämpa visa månader och vi har haft flyt andra. Viste det har varit mest jobbiga, men vi vet också att det blir bättre. Både jag och sambon är lite svårt startade ibland. 


Sen vi fick veta att vi ska bli föräldrar i juli så tror jag att vi har fått lite mer motivation och eld i röven. Nu har vi inte sårskilt mycket att ordna med, vi brukar inte behöva diskutera så mycket. Det brukar vara att jag kommer på något och berättar sen slänger vi tre fyra meningar var ur oss och sen har vi gjort ett beslut och bestämt att å får det bli. Det uppskattar jag verkligen med oss. Vi har ofta samma åsikt i grunden och det gör att vi ofta slipper diskussionen runt hela "jag tycker si och så". Som jag brukar säga, gör det inte svårare än det är. 


Så alltså, nästa år blir jag mamma. Det har inte riktigt satt sig i huvudet på mig än. Kroppen har fattat det och nånstans innerst inne så känns det ju. Men på någotvis så känns det fortfarande overkligt. 


     

<3


Men så ni vet, nu kommer det bli mycket bebisprat också.. fast ni känner mig;)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards