elftebudordet

Alla inlägg under februari 2016

Av Sofie - 20 februari 2016 08:53


Hej på er!

De är ett tag sedan nu, de blir lätt så när man inte har någon dator och en mobil som bara jäklas med en.

Men, nästa vecka kommer de en ny, då slipper jag greja med att fotografera allt med en kass selfiekamera, då min vanliga kamera har nån rosa bugg eller nått så alla bilder och filmer blir helt rosa missfärgade!
Så,äntligen!

Bella har en tand på gång, de har hållt på i nån vecka, kanske två men ökat hela tiden.
Igår natt och nu i natt är första nätterna på två veckor som hon inte väcker mig och gnäller 4-5 gånger i timmen mellan 00/01 till runt 06 när vi får gå upp för jag ger upp.

I natt sov hon från halv tio till vid sex, sen fick hon flaska och somna om innan flaskan var tom fram till nu vid halv nio.

De är så skönt för hon sitter själv nu, de gick över en natt känns de som, men så nu kan hon sitta upp och leka och har lite yoghurt i sin pipmugg som hon får nu när hon vaknat. Hon äter med 5 timmar mellan och tar bara flaskan på natten, så då är ju pipmugg och yoghurt kanon!:)

Men iaf, en liten bissing är på väg så nu får hon Alvedon på kvällen så hon kan sova och vara pigg på dagen, de verkar göra extra ont om kvällen med så de är lika bra:)
Den ska bara komma igenom också..

Idag ska de städas från topp till tå i lägenheten, de ser kaotiskt ut här!

Först blir de en kopp kaffe och frukost, N sover nog en timme till eller nått, om inte Bella tänker fortsätta göra sina glädjetjut?

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards