elftebudordet

Direktlänk till inlägg 9 september 2018

Små ont i nedredelen..

Av Sofie - 9 september 2018 05:46


Klockan är i denna minut 5.47 Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville måla med pensel och på kvällen när jag redigera klart en väldigt försenad vlogg. Som kommer upp under dagen. 


Nu ligger jag och vänder och vrider på mig fortf och är så hungrig så magsyran står i halsen på mig, samtidigt vill jag inte gå upp dels för jag hör att Bella är i någon sorts dröm/vaken-sovasituation och hon måste sova iaf 1timme till annars är hon trött igen vid 10. Hon harhar varit utandagsvila i 2 veckor, men nu de sista 3-4 dagarna har hon vaknay så himla tidigt att vid 13-14 har hon varit super trött och bara bråkat/gråtit hela tiden och att å henne till att vila är en fight sen tvär svår att väcka. Ni vet, traditioell 3 åring.


Hur som helst så hade jag med velat sova lite till men nu har jag varit vaken så länge så jag lär vakna tröttare ist. Och lilleman sprallar på plus att det kommer nån dov ilande smärta långt ner i magen då och då som gör att jag störs. Ajja, de är trots allt vecka 28 nu, de får göra lite ont och störas då och då. Men varför är det alltid på natten ?;)


Hoppas att ni får en fin söndag, glöm inte att hå och rösta om det inte är gjort!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 3 september 2018 06:14

  Fick jag/vi höra hela tiden när vi vänta Bella och de ghorde vi väł, till viss del. Men de hjälpte inte oss ett dugg när hon väl kom. Efter 2 veckor av konstant gråt,skrik och frustation var trötthet förbi, överlevningsinstinkt hade gått in....

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards