elftebudordet

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Sofie - 28 juli 2013 19:10


Hello på er !


Som ni förstår så har jag idag haft min sista semesterdag, imorgon grå jag in i tjänst igen. Nu har jag bara 75% i tre veckor, men sen får man hoppas att man får hoppa in extra något iaf. 


Har haft en bra lugn semester, slappat, sovit när jag velat, tränat som jag vill och sovit hur jag vill. Sista veckan spenderades i Härslöv med syster och jag kommer nog hålla mig här ute de närmasta tre veckorna eller iaf två. 

I nästa helg sover jag dock hemma i lägenheten för då blir det sexparty och fest på det på lördag. Ska bli kul att det händer något.. Länge sedan som vi hade sexparty dessutom. 


Veckan där på är jag schmealagd tre dagar, vilket är skönt.. då går dagarna lite fortare, denna veckan har jag bara två schema lagda dagar.. men varför klaga, jag börjar långsamt efter semester, det kan inte bli bättre, även om jag mer än gärna hade jobbat full tid. Det kommer hända mycket och jag kommer söka mycke tjobb osv dessa sita veckorna nu innan augusti tar slut. Så jag har ett jobb sen när min tid här tar slut. Har jag tur så får jag vara kvar på skolan som jag varit på i några veckor, men jag har ett annat alternativ.. vi får se, det blir nog bra till slut. 


Har ni det bra ? sol och bad ? 


Här är det dödens jäkla varmt och jag har bett om regn och åska i tre dar, så nu få rjag hoppas att de kommer snart, jag älskar värme, men luften behöver rensas lite.. 


Men ha det gott och sådär, så hörs vi snart igen =) 


puss !

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards