elftebudordet

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Sofie - 5 februari 2017 18:50


Är hemma!

Fy va trött jag blev efter att jag hade fått i mig frukost, men som jag sa så städa jag allt innan jag åt. Satt på disk och tvättmaskin och sen somna lite. Körde till päronen och hämta hem tösen vid tre, åhw!

Var gång som hon är hos dom så är de en blandad känsla av frihet och längtan. Nu menar jag frihet på så vis att jag verkligen inte behöver oroa mig eller tänka tio steg fram. Jag bara är. Så skönt!

Nu har vi ätit taco och köket är kaos igen, bella sitter och myser hos mig och kollar barnprogram varvat med lägga pussel.
Hon ska lägga sig om typ 40 minuter.
Då ska jag städa köket och sådär, sen vid åtta är de så ska de låta, de blir sängen tidigt och hoppas på full natt.

Imorgon ska jag ringa några samtal, sen till gyn för cellprov och förhoppningsvis ringer dom in mig för att jobba:)

Men ni får ha en trevlig kväll fina!

Av Sofie - 5 februari 2017 10:42


Go morgon på er fina!

Jag och N va hemma vid halv tre, de va super roligt och mot slutet va de typ bara han och jag, sen kom och gick en tjejkompis och de är Nice när de kan vara så:)

När vi kom hem låg vi länge och snackade bara och sen somna vi och jag vakna nyss, så jäkla hungrig! Haha!

Jag vet att de är lite rörigt där nere och att jag kommer känna ett enormt behov av att städa upp allt innan jag äter, vi hade taco igår så de blir rester idag.

Jag åt hårda skal för första gången sen jag träffa N typ, och herre jäklars va smaklökarna dansa. Så förbannat gott ju, varför sluta jag äta de!?

Så,de varnas i munnen vid bara tanken.
Senast tre hämtar jag hem dottern, helst skulle jsg vilja hämta henne nu, bara för att få krama henne, men mitt huvud behöver vila lite till, min kropp behöver mat, vatten, en dusch och kanske slumra en liten stund till efter jag har ätit. Dessutom vet jag att bella har de så bra så.

Men vi hörs sen, nu kurar magen så den överröstar mina tankar:)

Av Sofie - 5 februari 2017 10:42


Go morgon på er fina!

Jag och N va hemma vid halv tre, de va super roligt och mot slutet va de typ bara han och jag, sen kom och gick en tjejkompis och de är Nice när de kan vara så:)

När vi kom hem låg vi länge och snackade bara och sen somna vi och jag vakna nyss, så jäkla hungrig! Haha!

Jag vet att de är lite rörigt där nere och att jag kommer känna ett enormt behov av att städa upp allt innan jag äter, vi hade taco igår så de blir rester idag.

Jag åt hårda skal för första gången sen jag träffa N typ, och herre jäklars va smaklökarna dansa. Så förbannat gott ju, varför sluta jag äta de!?

Så,de varnas i munnen vid bara tanken.
Senast tre hämtar jag hem dottern, helst skulle jsg vilja hämta henne nu, bara för att få krama henne, men mitt huvud behöver vila lite till, min kropp behöver mat, vatten, en dusch och kanske slumra en liten stund till efter jag har ätit. Dessutom vet jag att bella har de så bra så.

Men vi hörs sen, nu kurar magen så den överröstar mina tankar:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards