elftebudordet

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Sofie - 7 juli 2017 09:41


Go morgon på er!

De börjar ta sig, Bella sover hela nätter men väcker mig av att hon tappat nappen eller liknande och man kan ju tycka att hon borde vara stor nog att hitta den själv. De är hon. Men jag vaknar vid minsta lilla ljud.

Men Bella kom in knallade vid 07.30 och tog plattan för att krypa upp och mysa i sängen en liten stund. Då tappar hon plattan på högkant rakt ner på sin söta lilla stortå. Ett hjärtskärande skrik följt av total förtvivlan kommer från vår lilla loppa och klättrar upp i famnen på mig. Tån hade fått ett litet jack, men framför allt så va den redan helt blå. Fan tänkte jag, nu bör hon tån:(

Men hon vickar på den och går på helfot än så länge, efter miljontals pussar på tån, mys länge och väl så va vi redo och gå ner och äta frukost.

Nu myser vi bara, de ser ut att bli busväder, de får gärna komma idag, men imorgon håller de sig borta minsann!

Vi får se vad dagen bjuder på:)
Krsm

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards