elftebudordet

Alla inlägg den 26 juli 2017

Av Sofie - 26 juli 2017 14:23


Hej på er!

I några dagar så har jag funderat fram och tillbaka. Jag vet att jag, vi äter .. Inte dåligt, men de hade kunnat vara bättre. Jag är dessutom inte bra på dehär med kött.
Jag är fruktansvärt trött på middagar, frukostar..mat överlag.

Funderade på att köra vegetarisk en period, men de är inte heller bra, jag tror på varierad kost,på att kött " behövs" sen är jag inte jätte glad för kött som så. Fisk, skaldjur och typ kyckling, kalkon. De går hem, med sallad och god sås.

Så satt jag och vänta på att Bella skulle somna inatt, då hon hade vaken period 1-3.45 Jag ramlade då in på ert instsgramkonto där jag typ dog " lycklig mat" - döden bara av bilderna, lästa lite och kom fram till att hon körde LCHF. Men hjälp!

Så jag läste på lite och kände att detta är ju typ heaven, allt jag älskar i matväg får jag äta, med gott samvete?

Bästa!

Så idag blev det en äggomelett,med röd paprika,rödlök,majs, körsbärstomater och grillad kycklingbitar och massa god ost till Lunch.

Bella tog en tugga och utbrister " oj, va go(gott) mamma!" och käkar med god aptit.

Nu ska vi vila, då jag sitter på huvudvärk och de är en grå dag. Vi får se vad det blir för härlig middag:)

Bild kommer!:D
Har ni tips så bara ? mig med massor!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards