elftebudordet

Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av Sofie - 3 augusti 2017 08:04


Go morgon på er! 


De är grått och fuktigt i luften,jag sitter och äter frukost framför tvn,nyduschad och lugn.

Niklas tog Bella till dagis, jag kör till jobb kl 8.30, kort pass idag om jag inte måste bli kvar nån timme. 


Jag hade hoppats på fin eftermiddag,  fin dag, men på någotvis så känns det som att mer regn är ok också. Jag hoppas dock att sommaren kommer ordentligt mu när Augusti har kommit. Jag längtar alltid till Augusti-sebtember. Sommar är inte Juni-Augusti längre,de är typ Augusti-september och några strödagar Maj-juli ;) 


Nä, men de känns som en städdag så då kan de regna.  Vi är i desperat behov av att klicka både gräsmatta och häck dock plus att jag skulle gärna lägga lite bränna detta år med;)


Jag har tänkt att nu i dagarna ska ni få se lite bilder med,jag har faktiskt själv märkt skillnad på kroppen och även om vi har haft två slarviga dagar till viss del, så går vågen neråt inu:) 

Sakta men säkert! 


84-78 kg gick fort, men nu har jag lixom gått ner till 75 och sen är de som om jag går upp 1-2 kg var gång de är mens eller ägglossning.  

Så jag ska försöka köra extrem fokus på detta och även försöka ut ich gå eller träna hemma något litet eller ja, ni fattar. Så mycket jag orkar. Så jag kan lixom komma loss denna siffran! 


Men nu, röra mig mot jobb. 


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards