elftebudordet

Alla inlägg den 7 september 2017

Av Sofie - 7 september 2017 22:29


Hej på er!

Bella sover sen 20.30 typ, Niklas körde till jobb vid 21.15 cirka och nu har jag bäddat ner mig, otroligt trött.

Jag går alltid med taggar ut åt när Niklas inte är hemma på natten. Jag tror att de är för att jag är så himla mörkrädd och är så himla rädd att något ska hända.

Trots att vi har direkt larm på hela nedervåningen som når ut en bit också så är jag alltid på spänn ändå.

Ajja, imorgon ska jag ta stygnen, hade de inte varit för tråden så hade de varit fint nu. Men tråden gör att de blir 6 små hål och de kommer antagligen vara läkta på måndag.

Men ni får sova gott så ses vi imorgon!

Av Sofie - 7 september 2017 12:58


Hej på er!

De regnar, är grått och riktigt rått.
Jag har himla mycket mensvärk, halsen har blivit bättre, de kliar och river inte längre. Så sta vecka går jag all in. Jag har fortfarande förhöjd temp, men jag tror at de beror på mensen. Jag har stav och jag får väldigt sällan blödning men allt runt om får jag.

Huvudvrk, feber, värk i kroppen och mensvärk, trött, hungrig hela tiden!
Och något nytt sen Bella kom är också att jag får hugg i äggstockarna.
De gör så ont!

Jag ska köpa någon vitamin grej, föra vintern blev jag så slut och nere. Sen har ju inte detta årets sommar bjudit på särskilt mycket sommar.. tyvärr.
Så jag ska göra vad jag kan för att slippa nu:-)

Nu ska jag vila, sen hämta Bella, blir nog en liten promenad om de kan vara lite uppehåll.

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards