elftebudordet

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Sofie - 16 maj 2013 08:11

God morgon på er !


Hoppas att ni mår bra och att ni har haft en bra vecka hit intills, Imorgon är det ju fredag, Äntligen !

Veckan har gått fort för min del. Konstigt tycker jag, för alltid när man väntar på något gott så går tiden så jäkla sakta, men denna veckan har bara flugit iväg och jag har ändå inte haft så där super mycket att göra. Jag har ju till och med hunnit vara dålig. Men, jag är nöjd=)


Vädret är väl inte vad jag hade tänkt mig. Jag hade hoppats på att jag skulle kunna tvätta bilen ikväll, men som det ser ut nu så börjar det regna när som helst..:/ Så jag får väl förlita på mig på modernaturs styrka att snygga tillbilen lite. Så ska jag få lite annat gjort istället, jag har sagt att jag ska klippa klorna, bortsa och bada Lodde i två dagar nu. Så det kan ju vara en bra sysselsättning om inget annat..;)


Men nu ska jag skriv aihop lite grejer, det kommer komma en ganska så intressant text här om några timmar med om jag får som jag vill. Vet inte hur många det är som läser bloggen, spelar mig ingen roll heller, jag skriver för att det är kul, när jag känner för det. Som ni märkt ;) Självklart är det extra kul om någon läser iofs..:P


Tills vi ses igen, Klapp på skinkan !

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards