elftebudordet

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Sofie - 10 augusti 2014 20:26


Om cirka 12 timmar börjar mitt första passet efter 2 månaders ledighet/ arbetslöshet. Det har varit skönt, men jag föredrar att jobba och ha lite struktur och något att göra var dag. :)

Har varit orolig för att inte kunna somna i tid för första jobbedagen, det tar ju några dagar innan man kommer in i rutiner igen ju. Jag är dock himla trött efter nsttensmpnga bravader och fem timmars dålig sömn. Så jag kämpar redan med att hålla ögonen öppna, har till och med duschat i hopp om att vakna till lite..:)

Men men, det gör nog inget om jag sover lite tidigare än tänkt idag:)

Kommer ha ett riktigt bra schema. Imorgon jobbar jag 8-16.30 och det är vår måndag.

Sen slutar jag som senast 15.00 och tidigast 13.30 och börjar 9.00 På fredagar har jag rullande schema, så jag tycker att det är perfekt!:)



Men nu ska jag fortsätta alla, sedan fixa lite och sist men inte minst lägga mig och sova som en prinsessa!!:)


Ha en bra kväll!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards