elftebudordet

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Sofie - 14 januari 2015 13:18

Hej på er!

Det blir ingen frukostbild. Ni kan min frukost nu;) där emot har sambon satt griller i huvudet på mig.

Igår bestämde jag mig för att plugga några lösa kurser, dels för att stilla min rastlöshet Men också för att kompensera och anpassa mina betyg/kunskap till de jag vill göra när vår lillplutt börjar dagis.

Jag började bolla tankar och sen sa Niklas något som gav mig en idé. Jag började bolla med tanken och Niklas lyssnade mest. Jag är nog mer ett bollplank som ger respons medan Niklas mest lyssnar och säger inte så mycket om jag inte ber om en åsikt eller tanke..och då säger han oftast bara " ja, men om du vill göra det. Så gör det!" Ibland uppskattar jag den sidan och ibland känns de mest som att han är ointresserad.

Men iaf, en tanke har startat och nu kan jag inte sluta tänka på det och dessutom är jag jätte pepp på att plugga!

Jag vet inte om jag borde avslöja min idé, man ska ju helst hålla såna saker för sig själv tills man lite satt sitt namn på det.

Ih, shit!! Antingen fortsätter jag på min första plan mot studie&yrkesvägledare vilket hade varit kul som tusan!

Men åh andra sidan är jag grym på försäljning och marknadsföring..

Ja, vi får se. Snart ska jag iaf promenera bort till komvux och träffa en syv iaf. :)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards