elftebudordet

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Sofie - 19 juli 2015 21:45


Hej på er eller go kväll.

Dagen gick jätte fort, vi sov ganska länge och sedan blev de en runda ut till sambons syster som va sällskapssjuk och ville ha hjälp med lite saker. Skönt att röra på sig även om de kommer lite förvärkar och sådär med lite mellanrum.

Nu har jag dock ont i ryggslutet och åter igen kommer de lite förvärkar från och till. Men jag har givit upp att de ska komma igång. Jag har ställt in mig på att jag kommer få bli igångsatt i slutet på månaden.

På tisdag hoppas jag dock på att jag får en hinnsvepning, kanske vi har tur och får igång de då. Men ja, hon är väl för nöjd. Just nu känner jag bara att hon inte får plats längre, magen är inte längre gravidrund utan den är mer kantig efter hennes ben och kropp så att säga.

Men men, hoppas ni får döva gott sen:)
Puss!

Av Sofie - 19 juli 2015 13:23


Efter att ha surat en stund gick jag upp och gjorde frukost och satt mig i köket och åt.
Jag hade mycket i huvudet med planer och kände att jag behövde sortera och få ordning på kaoset i mitt huvud. Även komma på en lösning.

Så med teet i hand och morgonsolen i ansiktet bör jag jag spåna och till slut kände jag att detta är de bästa jag kan åstadkomma just nu, så detta blir den nya planen som sambon får presenterat för sig.

Jag vet att de oftast löser sig på ett eller annat vis. Men samtidigt behöver jag ha nån plan för att inte bli knäpp. ..

Jag gick och la mig igen vid nio och tänkte att de är söndag och kommer inte hända något vettigt idag, dessutom är de inget toppen väder.

Nu blir de snart lite mellis, de blir ingen unge idag heller verkar de som. De får nog bli hinnsvepning på tisdag ( tror jag att de va) och sen får vi se. Hon verkar helt ointresserad av att komma ut.

Vi ses!

Av Sofie - 19 juli 2015 06:58


Detta är ju skit löjligt.
gick hela dagen igår och hade ont mer eller mindre hela tiden. Va helt hundra på att de var på gång och hade riktigt ont med värkar på ca 20 minuters mellanrum i flera timmar under kvällen.
vaknar nu och de är som bortblåst.

Bara löjligt att hålla på såhär ju, kom loss nu annars kan de ta mig tusan va så.

Hungrig och bitter är jag också.

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards