elftebudordet

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Sofie - 7 juli 2015 07:50


Morron!

Sambon hann jobba en dag, nu ligger han med feber, tok förkyld och dålig hals och har manssjukan. Inte läge att vara sjuk nu och jag hoppas att jag slipper de. Jag blir sällan sjuk dock, så de är väl 1 på 100 att jag skulle bli sjuk. Han får kurera sig ordentligt nu ett par dagar så om och när lillan kommer är han bra samt att han kan börja jobba igen. Så himla typiskt att han blev sjuk nu:/

Men två maskiner är igång i tvättstugan, de är bara dom två som ska tvättas. Igår insåg jag att allt badande och nedkylande med våta handdukar till hunden har gjort att vi inte hade fler rena handdukar. Vi snackar runt 15 handdukar på en vecka!:'D

Så jag är klar vid nio, skönt:)
Idag blir de nog en lugn dag för oss. Sambon får ha lite lugn runt sig tills han blir bättre, inte för att jag brukar härja här:)

Ses sen, puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards