elftebudordet

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Sofie - 2 september 2015 13:53


Idag har jag unnat mig lite lyx, för mig är de det iaf då jag inte har gjort de sen jag gick i gymnasiet. Jag har varit hos min kusin som har egen salong där hon har nagelvård, fixar ögonbryn, fransar och sånt. En skönhetssalong och himla duktig är hon!

Jag noppa brynen och färgade brynen och fransarna. Jag är inte så mycket för smink, just nu har jag inte nånting alls hemma, de närmsta jag kommer smink just nu är vän läppbalsamet som ligger kvarglömt i min gamla festväska. Men jag tycker om att se fräsch och " vi gjord " ut. Då mitt hår sköter sig själv och jag lägger max ögonskugga, ögonpenna och maskara. Om jag slår på stort och är på extra " göra-mig-fin"- humör så åker de på foundation om jag har någon hemma.

Men just nu har jag som sagt inte nånting, därför passa de bra med detta. Då slipper jag bry mig;)

Jag ska göra något med håret, slänga i något ljust tänkte jag. Har inte bestämt hur drastiskt eller hur jag ska göra de dock. Får fundera på de lite:)

Men idag tackar jag för min halvtimmes lyx:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards