elftebudordet

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2017

Dammar av inlinesen :)

Av Sofie - 29 augusti 2017 22:49


Go kväll! 


Idag somnade Bella gott i relativt god tid, så vid 21.15 slängde jag på mig inlines, hämta upp Carro och sen blev de 50 minuters rastning av kropp och själ.


Min RLS har varit plågsam de senaste nätterna och jag hade så mycket spring i benen när jag vänta på att Bella skulle somna så de va bara att ge sig ut. Just nu försöker jag köra styrka varannan dag och sen ut och röra på mig minst 30 minuters andra darna,gärna var dag givetvis.


Vi får se hur kroppen mår imorgon, men jobb,  dagis och måsten imorgon som vanligt. Är skönt att ha lite rutin tillbaka:) 



Nu ska jag ta en dusch och sen bädda ner mig. Får se om de blir ett avsnitt på serien innan ögonen slocknar och magen kurar som de är nu. Så kanske ett glas yoghurt innan. Kan inte somna på tom mage. Vi får se. 


På fredag ska jag äntligen ta bort leverfläcken också! 

Nervös måste jag erkänna,men de är för att dom ska skära och greja. De ska bli så jäklars skönt att bli av med den!


Men, natti natti! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards