elftebudordet

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2017

Imorgon händer de!

Av Sofie - 31 augusti 2017 22:14

Go kväll på er! 


Dagen blev inte som de var tänkt, fast de gjorde inget, ibland är de så och ibland blir de som de blir helt enkelt. 


Men imorgonbitti kl 9 ligger jag under kniven. 


Haha! De låter så jäkla dramatiskt och de är verkligen inte alls så dramatiskt! 


Imorgon ska jag finally tabort mitt födelsemärke på hakan..halsen. Under hakan..ah, iaf den. 

Den har funnits så länge jag kan minnas och jag har alltid hatat den, alltid försökt att ta bilder eller liknande i vinkel så att den inte har synts. Men de gör den.


Jag har velat tabort den i många år, försökte få bort den för 7-8 år sen kanske men fick nej på vc. Nu i efterhand så fattar jag inte varför då jag nu,flera år senare har fått höra att de görs på vanlig läkar tid. 


I April föra året börja jag ta tag i de igen,jag ville tabort den innan bröllopet,  för om jag ska vara ärlig så kan jag känna mig jätte fin..Sen får jag syn på den och även om jag vet att andra också har liknande och i en del fall mycket mer synliga så för mig så kan den verkligen förstöra ett riktigt bra humör och självförtroende vissa dar. 


Hur som helst, imorgon ska den bort och jag längtar med en känsla av skräck och lycka. Då jag är väldigt känslig ich obekväm med sånt.. Såklart men också för att jag tycker att de är oförklarligt obehagligt när någon rör den. De finns inget som gör mig så obekväm och illa berörd. 


Att kommentera min röv, vikt eller tuttar.. Mage eller vad som helst stör mig inte. Jag vet hur jag ser ut och helt ärligt,så illa är de inte:) 


Men den är känslig,jag hatar den. 


Så nu ska jag lägga mig,hoppas på full lugn natt och imorgon börjar jag dagen med att boka av ännu ett delmål för detta året:) 


Go natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards