elftebudordet

Direktlänk till inlägg 5 januari 2018

Vi börjar 04.30

Av Sofie - 5 januari 2018 09:40


Hello!

Jag vaknade strax före Ns klocka och kunde inte somna om, Bella kom in 06.30 Låg och myste till Bing fram till runt 8, sen åt vi frukost och jag ser nu på Helen Torsdården. När jag är hängig och slö, och lite nedstämd.

Idag är de lite grått och tradigt, dessutom är de tredje dagen med nackvärk och frumtansvärt ont i typ ryggslutet och ner i höfterna.
Men om jag rör mig lite, sträcker lite i musklerna så blir de bättre. Tror att de går hand i hand med dålig sömn och rastlöshet i benen om nätterna.

Ajja, de kunde varit mycket värre så de är dumt att klaga.

Idag blir de lite fix och pyssel, jag tror inte att vi ger oss ut alls idag, Bella har fortfarande inte hoppat ur pyjaasen och jag har inte några större planer på att byta från myskläder. Men lite städ och plock på övervåningen tills de är dags för lunch, sen får vi se hur dafen fortsätter :)

Hoppas att ni får en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards