elftebudordet

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Sofie - 2 september 2013 18:28



God kväll finisar!


Jag sitter och är super mätt, tänkte ta lite efterrätt, men jag tror att det får stå kvar iaf en timme om inte tre. 

Jag trodde att jag skulle gå hemma och döa hela dagen och vara allmänt bitter. Men nej, så blev det inte. 


Orkar inte skriva hur mycket som helst, så jag tänkte att ni ska få se min dag i bilder.



Smart ord i min kalender =)



  

Det stor 583 när jag kom och jag fick denna lappen, jag ville äta upp den och skrika ! Men satt mig som en vuxen och mogen person och läste min bok som jag så smart hade tagit med mig.. *stolt*



   

Sen ble vdet jätte stressigt till jobb, så jag fick köra inom och ta en barnmeny på grillen. orka ändå inte allt trots en barnmeny, så det gick snabbt och va ganska gott =)


 

VÄstervång ser inte ut som förut.. Men fortfarande skolan i mitt hjärta!


 

Jag fick vykortet som Jens lovat mig i en vecka, och sen har jag vetat svaret hela tiden fast blivit lurad!

    

Och sen blev det en go köttbit med pepparsås och potatis i ugnen efter en runda på City gross..:)

Efterrätt som jag tidigare nämnde är alltså en skål med lite choklad, jag brukar inte få i mig mer än två tre bitar innan jag dör av sockerchok och IBSen går på i fullkraft. Så jag tror att jag hoppar den idag. Den kan stå och se fin ut på bordet istället =)


Nu ska jag slå på musik, städa lite och sen tända ljus och mysa framför tvn till jag vill nanna =) 



Hoppas att ni har haft en bra dag ! :)

Av Sofie - 2 september 2013 09:31



God morgon på er !


Idag vakna man vid sju och var påväg upp. Men sen insåg jag väl inne på toa att jag behöver inte gå upp nu. 

Jag kan sätta igång te, göra ne macka och koka mitt älskade blomkål som jag fått dille på, sen lägga mig i sängen och kolla på min serie. För idag är jag arbetslös. Jag pratar som om det är positivt och det är det verkligen inte. Det som gör att jag inte känne rmig så himla nerslagen är att jag har ett projekt som jag ska lägga så mycket tid jag bara kan på och sen efter nån timme så ringde dom från skolan. En ny skola som jag va på intervju hos förra veckan på onsdag cohs om redan idag ringde in. 

Det är ju super kul, Dessutom ger det mig spinn på planerna!


Så nu ska jag äta frukost göra vid mig, köra till AF och skriva in mig, ner till city gross och handla lite maud så jag slipper göra det ikväll. Sen hem och äta lunch sedan ska jag vara på skolan klockan 1 och jobba till fem. Sen hem, kanske gymmet får se, äta middag, städa undan och sen är kvällen här och då ska jag lägga en timme på projektet. 


Det är en tumregel jag har, en timme någongång under dagen minst, ska jag lägga. På så vis hålle rman igång det. en del dagar sitte rman nästan hela dagen med det och andra dagar så sitter man bara precis den timmen som man lovat sig själv att göra. 


Men, ni får ha en super bra dag trots regn och rusk. Vet ni, det är faktiskt en av mina favorit årstider, sommaren är ju utan tvekan min absoluta favorit, men hösten är så mysig och man får krypa ihop i soffan med levande ljus en go kopp te och filmer, böcke, serie, spel och mys. =)


Ses ikväll !


Kram !

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards