elftebudordet

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Sofie - 8 september 2013 17:35



God kväll!


Hoppas att ni har en lika fin söndag kväll som jag!


Vaknade ganska tidigt idag och kollade på film och plocka undan käka frukost och sånt. Det va både sol och varmt så jag tänkte att jag skulle passa på och få bilen ren. SÅ jag körde ut till familjen och tvätta bilen, dammsuga och torka av invändigt och hälde på spolarvätska som jag skulle ha gjort för länge sedan. Imorgon blir det ombesiktning efter jobb. 


Syns att det är en Audi familj lite :P


   




Skulle tvättat mellan fyra och åtta. Men jag pallade inte,jag tog en lång dusch och myste och gjorde god middag istället. Jag älskar att lyxa när jag är ensam, då går det fort och man kans länga ihop hur man vill. Det känns bättre ;)


 


Nu fortsätter min kväll med ne promenad, bara för att kvällen ska gå och man inte ska somna i soffan. 


Vi ses sen ! kram!



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards