elftebudordet

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

friday and iám waiting

Av Sofie - 1 augusti 2014 12:21

på bättre tider.


HA! Nä, det gör jag inte. Vist att jag kunde haft en stor jäkla gård, redigt snygg jaguar, ett helt hundstall, tio kaninburar, femton akvarie och tre kids och varit gift. Men än är inte hoppet ute och än har jag möjligheter framför mig och vi kommer nå våra mål JAG VET DET !


Vi är starka som fan jag och min älskade och vi är orubbliga tillsammans ! 


Nä, det jag väntar på är att min kusin ska skicka ett SMS att jag ska bege mig till deras nya lägenhet. Dom flyttar till en större lägenhet idag för dom väntar en liten Bebbe <3, så jag ska hjälpa till lite. Gubben jobbar natt så han sover inu, han gör nog inte många knop innan jobb idag.


Hur som helst så när jag hjälpt dom så ska jag duscha och lite sånt, får se vad klockan hinner bli, kanske det hinner bli så pass skön luft att jag tar en jogging tur med hunden. Jag har varit super irriterad på mig själv att jag låtit konditionen och kroppen falla så mycket i år. Men när jag gick ut igår och det va "kall" luft och inte så mycket pollen, insåg jag att det varit min allergi. Jag orkade springa en bra bit, sen höll hunden på att välta mig för han inte har riktigt lärt sig att jogga med en så han tror att jag leker när jag joggar, men vi ska nog kunna vänja honom. 


Jag joggade runt en timme och sen kom jag hemoch körde lite övningar. När jag ändå var uppvarmd kan jag lika bra go all in lixom. Varför göra något halvdant.. 


Men nu blir det borsta tänderna och fixa till sig lite, har ont i magen och halsbränna och benen berättar att rundan igår gjord elite verkan, så en raskpromenad i kväll kan det nog få bli iaf =) 


Ni får ha en bra dag och natt. Kvällen är lite obestämd än så länge för min del. Men det löser sig !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards