elftebudordet

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Så mycket som kan hända på en förmiddag !

Av Sofie - 13 januari 2015 14:33


God tidig eftermiddag! :P


Så, frullen bestod av vad den har bestått av större delen under de närmaste två veckornna. 

Och ännnnu en ång vet jag innte varför den här jäkla sidan envisas med att ställa en del bilder på högkant och sen vägra låta mig vända dom rätt, när de är på rätt håll när jag lägger in dom på bloggen. 

Men ja, ni får väl vända datorn om ni tycker att min frukost är värd att ta en närmare titt på ;)

     

Kaninen, vår Juno fick en dunder frukost och hade under natten lyckats vända sitt hus upp och ner, han lyckas med allt och man ser aldrig när han gör såna konstiga saker. 

Men, han är iaf söt !

 


Jag satt och kolla på Fb och såg att en tjejkompis har börjat skolan igen och jag blev jääätte avis och pratade med Niklas om det som sa att jag kanske skulle söka några distans/semikurser som höll mig sysselsatt nu medan jag ändå är arbetslös på pappret och dessutom redan är rastlös (efter knappt en månad utan jobb var dag)

Så jag kollade utbudet och kom på att jag för bara några år sedan blev nekad att läsa något mer för att jag redan hade för många kurser och hade full poängpott för att kunna söka in till högskolan. Då behöver man inte läsa längre. 


men då jag har kommit på vad jag vill göra eller ja, velar mellan två saker så tänkte jag att jag ska ta några kurser som jag kan få användning av när jag isf söker in till högskolan och hoppas få högre meritvärde än sist. Man kan helt enkelt inte ha för många kurser på papper anser jag, dom hjälper itne mig över huvudtaget mer än när jag söker in till skolan. Om det är det jag vill göra så måste dom ju låta mig göra det. 


Så jag ska ge det ett försök.

 

jag ska dessutom försöka hitta mina slutbetyg för jag gick ut gymnasiet med samlat dokument men har sedan dess pluggat upp och lagt till en hel del kurser. SÅ jag hade slutbetyg för tre år sedan egentligen, men fick ut det för bara ett år sedan. Så nu har jag lagt det på ett bbra ställe så jag ska minnas vart det är.. vilket int eär där jag lägger alla anndra viktiga papper tydligen...(Dumma mej!)


Nu blir det en probmenad över gräsmattan till kusinen och bebismysa och snacka lite skit.

Är himla yr idag så det blir en lugn dag!


Kram !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards