elftebudordet

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Sofie - 6 mars 2015 18:42


Det är jag det :P


Helt allvarligt så skäms jag nästan. Men bebis har sparkat och bökat på som fasiken och sen har sammandragningar och foglossningar avverkat varandra eller jobbat tillsammans stundvis. tarmarna är super svullna med gissar jag. 

Så jag har helt enkelt inte gjort något vettigt alls. Jag har diskat berget som Niklas skulle fixat med för två dar sen. men nu gjord ejag det snabbt och enkelt under en halvtimme med högsång. Jag vet att hon lugnar sig om jag rör på mig lite, men när jag har foglossningar som kommer och går vet inte om det är foglossningar egentligen. 


Vad är skillnad på foglossningra och förvärkar egentligen ? 

Förvärkar borde det inte vara ju.


Äh struntsamma, iaf, jag diska och gick och la mig framför tvn igen, när N kom hem decka vi en timme till. Så helt ärligt reste jag mig för att gå upp för dagen ochta på mig något vettigt utom min lila pyjamaströja med mimmi på var nu vid sex. Då gick jag in i duschen efter att ha faktiskt bestämt mig för att jag vill ha enriktig köttbit foch beställde hem det. 


Det är väldigt sällan som jag latar mig på denna nivån, så jag väljer att gilla läget.. 

Nu väntar jag på maten, längtar, är så himla hungrig !!


Av Sofie - 6 mars 2015 08:37



Go morgon på er!
Hoppas att ni mår bra, det är ju fredag!:)

Jag har sovit ganska gott men vaknade med ryggvärk så får se hur det blir med de idag.
Jag har inte så många måsten idag, så det ska nog gå. Brukar rätta till sig om jag rör lite på mig:)

Känner att jag skulle kunna tänka mig att hitta på något idag, men får se. Än är klockan inte så mycket så jag lär säkert hinna ändra mig;)

Själv då? Fredag, fest och utelivet eller hemmamys?:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards