elftebudordet

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Sofie - 19 mars 2015 06:22



God morgon.

Klockan är 06.10 och jag har varit vaken sen vid ganska exakt 05.16 Jag vaknade av att jag drömde en hemsk dröm. Jag va jätte hemsk mot min syster och där var en tös till. Det jobbiga var att min syster va bara i 10 års åldern och den andra tösen va kanske 7-8 år. Då när jag precis vakna hade jag bådas ansikte så glasklart i huvudet men nu minns jag bara syrrans. Det jag minns mest var att jag var jätte taskig och elak, inte våldsam eller så. Men ja, som nån elak styvmorsa eller nått. Minns bara de sista 10-15 sekunderna innan jag vaknade men kände direkt när jag vaknade " men vad va de för något!? Så skulle jag aldrig få för mig att bete mig eller låta någon bete sig mot ett barn". Jätte konstig känsla .:/

Men jag antar att det är graviditetens vis att förbereda, konstiga drömmar om uppfostran och hur man blir som mamma osv är ju vanligt nu. Men ändå. Fy va obehagligt, helt utanför min karaktär.

Iaf, när jag vaknade så var jag även jätte kissig, kissade och gick och la mig igen. Men får ingen ro, loppan har ett maraton i magen, jag är hungrig, luftig och känner mig bläig.

Mina vader känns jätte hårda och kliiga eller hur jag ska säga och oro över hur det ska bli sen kommer och går, sitter som ett litet irritationsmoment i bakhuvudet. Fast jag vet att det kommer bli bra ... Hoppas jag.

Usch, denna oron som börjat komma får gärna bege sig vidare.:/

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards