elftebudordet

Direktlänk till inlägg 15 september 2015

Det var inte okej PH!

Av Sofie - 15 september 2015 12:14


Jag har alltid ansett att paradise hotell är ytligt, men inte brytt mig för det är lixom de som programmet går ut på. Det är alltid med en eller två mindre snygga killar som istället spelar på charm och humor. Men tjejerna ska gå inom en vis extra accepterad ram och är det någon tjej som inte är smal, långa ben, helst stora tuttar och riktigs kuksugar läppar så har man banne mig inte möjlighet att rädda sig med personlighet eller humor.

Är personen dessutom lite fylligare än de andra tjejerna så är de än värre, då är det helt plötsligt äckligt, vidrigt, fel och killarna är inte sena med att låta tittarna veta de.
Det är patetiskt, sorgligt och vidrigt i mina ögon.

I år tyckte jag att det kändes som att de var lite mer reko folk som var med. Dom prata om personlighet och att de va skönt folk som var med osv. Kul tyckte jag, äntligen är de inte så att man tittar för att se hur pass idiotiska och lösaktiga de skulle vara eller för att skratta åt och inte med ointelligenta blondiner och uppumpade små pojkar.

Jag blev riktigt besviken och förvånad när de öppet hånade den nya deltagaren Emelie, som jag personligen tyckte var jätte vacker och vist, lite mycket men va fan. Energi och glad är väl inte helt fel tycker jag..

Jag kunde inte låta bli att känna ilska inom mig, jag vet att jag inte är byggd enligt de riktlinjer som rekommenderas för att du ska bli respekterad utan att behöva använda hjärnan.

De var vidrigt att se en av deltagarna grimatisera och bete sig otroligt respektlöst och barnsligt. Mest irriterande var de för att de var i mina ögon en av de " mindre attraktiva killarna" i gruppen och jag tyckte att varken han eller nån annan hade rätt att bete sig så. Om hon nu inte är din typ, bete dig iaf som en vuxen människa och häng på och gör de till en kul grej för er båda.

MEN mest irriterad blev jag på PH själv, hur tänker producenten när dom sänder ett program där det mobbas, förnedras och öppet talas fruktansvärt illa med personliga påhopp ??

Jag önskar att alla deltagarna får se ett eller två avsnitt under tiden som dom är inne i huset. DET DRAMAT som hade kommit efter de hade jag velat se!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards