elftebudordet

Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Sofie - 14 juli 2016 05:25


Go morgon!

Bella somnade halv nio igår och sov till nu vid fem, så fick hon välling och vi myste lite,nu sover hon igen. Så nu sover hon nog till typ nio. Vi får se:)

Jag är inte direkt trött, men kommer bli om jag inte sover nån timme till, är himla hungrig dock. Men de får vänta.

Idag ska en vän komma och vi ska provsminka och lite så, vi skulle gjort de i tisdags, men fick förhinder, ska prova min håruppsättning och även prova göra tärnornas på migsjälv, vi får se om jag ändrar mig angående den jag tänker:)

Sen kommer svärmor och hennes kille, ska gratta bella lite då han inte är här när hon firas,så himla gulligt!:)

Men jag får väl vila lite då, hoppas ni sover gott;)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards