elftebudordet

Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Sofie - 11 juli 2016 22:50


Go kväll på er!

Vi kom nyss hem, bella sover och vi har intagit slappe. Jag ska se på lin serie och N spelar.

Vi lämna bella hos mina föräldrar några timmar för att kunna fixa i lugn och ro. Så nu är här omgjort, lite hyllor ska upp och tavlor, men de behöver vi borr till så de kommer,innan helgen iaf, när dottern ska fira sin ett årsdag:) #galet!

Här händer mycket, jag tror att ommöbleringen inte var så populär. Men, vi bor här så såhär blir de.

Nu ska jag käka choklad, kolla på favorit serien och sen sova. Imorgon kommer en vän som ska test sminka mig och visa hur jag ska göra för att effektivisera den så bra som möjligt. Ska bli spännande!:)

Imorgon ska jag försöka fixa en video som ni kan se!:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards