elftebudordet

Alla inlägg den 10 november 2017

Av Sofie - 10 november 2017 13:42


Vet du den känslan när man ser en ny serie, redan på första avsnittet är du fast. Du har en serie-crush, en förälskelse, du kan inte sluta titta, så fort du får möjlihet så startar du och helst flera avsnitt i rad.

Chesapeak shores är en sån serie för mig, den ger mig en lugn, mysig känsla. Inget över dramatiskt, inget som stressar. Bara se, njut och glid med. Skön tv.
Jag plöjde två säsonger på ett par dagar, låg vaken till sent på natten för att titta.

Igår satt jag och kunde inte hitta något att titta på.. satt och titta på netflix och sprang på en ny serie, en av deras egna och jag har bara sett 3 avsnitt än så länge. Men jag kan varmt rekommendera Greenleaf .

Mycket drama, intriger, allvarliga ämnen, mycket power för kvinnorna och ja. Jag gillar verkligen den, även om jag inte är troende och serien har ju ett huvudämne kan kan säga.

Jag gillar den skarpt :)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards