elftebudordet

Alla inlägg den 22 november 2017

Av Sofie - 22 november 2017 09:32


Go morron fina Du!

Vi har sjukstuga här, jag och N blev dåliga i måndags och Bella kom in och väckte mig vid 4 i morse och hade kissat i sängen. Hon är blöjfri på dagarna, men har blöja när hon sover på natten. Men i feberyran så hade N glömt sätta på blöja vid nattning så de hade blitt en olycka, hon hostade mkt när hon skulle somna om och är väldigt snorig. Så hostmedicin och nässpray och sen la hon sig ner och drog med fingret över ansiktet "komma heela asiset" . Jag brukar säga att man ska lägga sig ner efter att man har tagit nässpray så de kommer i hela ansiktet.

8.15 vaknade jag, tanken var att Bella skulle till dagis men då vi aldrig ställer klockan om vi inte ska upp innan 7 för Bella alltid vaknar vid 7 så vart vi sena. Hon sov inu och jag tyckte att hon har hostat och snorat mycket de sista dagarna så hon får bli hemma. Slänga iväg ett sms och la mig och gosade.

Vid 8.40 sov hon än och vi va vakna, så jag gick för att ta en dusch och N förberede frukost och startade kaffe. Lilla loppan kom insmygande till mig strax efter.

Så de va helt klart en av de bästa mornarna på länge, minus förkyldning, frossa och svullen/öm i kroppen ..

Men, det är såna tider nu.

Hoppas att ni mår mycket bättre än oss och ta på er varmt!:)

Kram

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards