elftebudordet

Alla inlägg den 6 december 2017

Av Sofie - 6 december 2017 10:12


Go morgon på er!

Vi går i pyjamas och slappar för fulla muggar, Loppan har dragit på sig ögoninflammation, snorig och mycket hosta. Så de är kåvepenin och molliplect nu, i en vecka, och verkligen driva ut bacillerna en gång för alla, Haha!

Loppan pratar för fulla muggar, är blöjfri näst in till helt, det är bara om nätterna som hon har blöja, men hon går ändå upp och kissar på potta om natten. De är mest en säkerhet. Men de är så skönt!

Jag har jobb hela veckan utom idag så idag ska julen upp hos oss också, precis som föra året så firar vi jul här med mina föräldrar och syster och självklart vilken nära och kära som mer vill komma. Jag älskar att ha folk här, få pyssla om och bara vara.
Och innan när vi inte va hemma alls över julen och vi inte hade Loppan då pynta jag inte direkt, men nu när vi är här och dessutom har Loppan då känns de mer kul och nästa år ska vi lägga lite mer krut. Än så länge så är hon för liten anser jag.

Men december är mys, bara mys:)


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards