elftebudordet

Alla inlägg den 7 november 2016

Av Sofie - 7 november 2016 19:07


De är nog ingen som har missat att de gått och blivit vinter. Riktigt skit kallt blev de dessutom. Imorgon ska jag bege mig iväg och köpa vinterskor till oss tre, i huvudsak till mannen min.

Men de hemska är att det är snorkallt i lägenheten. Jag har joggingdress, olje elementet och massa stearinljus tända och fryser ände. Pi!!

Bella sitter i hörnan på soffan, tittar på Daniel tiger och jag kollar på tv. Idag boka vi flytthjälp, städhjälp och de fantastiska företaget erbjuder även renoveribgshjälp, så hon skickar med en målare som fixar borrhål och sånt. Vilket betyder att i samma sekund som flyttgubbarna tar sista grejen i lägenheten så behöver inte jag lyfta ett finger i denna mög lägenheten!!

Jag har även bestämt med bokmärken att han ska lägga ett ärende för att kontrollera mögel i lägenheten.

Men.. Nu blir de mys och kel till lillan ska sova, hoppas att hon sover hela natten! Jag sov 5-9 i morse och de är lugnt, jag har varit piggare idag än på länge. Men känner att jsg skulle behöva sova ut i natt:)

Av Sofie - 7 november 2016 10:53


Hej på er,
Jag somnade kl 04.50 i soffan, och vaknade av bella vid 10. Nu har vi suttit och myst framför Daniel tiger och ska äta lite brunch nu tänkte jag sen måste vi gå till apoteket. Hon ska få mysa ner i en go och varm åkpåse och bara mysa och jag ska få min promenad. De är kallt men sol och lägenheten är rå som vanligt när de är sånt här väder, så skönt de ska bli att komma här ifrån!

Bella var feberfri när hon vaknade, hoppas att de håller i sig, isf är de bara förkylningen kvar och de hoppas jag att hon slipper snabbt! Nu måste de vara hennes tur att må bra ju!

Men vi får se, skulle handlat skor till familjen idag, men de får bli imorhon, bella får en dag till att bara mysa. Så hoppas vi att hon mår bra imorgon med och kan få komma till dada på onsdag. För jag är i desperat behov av att få komma till skolan denna veckan!

Ses sen!

Av Sofie - 7 november 2016 03:06


Klockan är 02.40 och jag har precis tvingat min dotter till att ta tempen i rumpan, jag håller mig lugn och gör allt för att hon ska känna sig mindre illa till mods men vem försöker jag lura?

Blev ett avbrott där, Bella vaknade och kom inte till ro, så det blev mys och lite välling. Så nu är kl är kan 03.06 och jag har inte lagt mig än. N snarkar högt, bella tycks ha kommit till ro nu, hoppas de. Jag sitter med en skål jordgubbskräm och grädde i knäet och kollar på en ny serie som jag hitta idag. Super bra men så känslosam!

Åh, jag kan inte sova till nån reda när B mår dåligt, jag får inte ro och kommer inte ner i djup sömn. Vi får se om de blir nån sömn för mig i natt.

Åh, fan att hon inte kan få må bra bara!!:'(

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards