elftebudordet

Alla inlägg den 18 november 2016

Av Sofie - 18 november 2016 10:11


Go morron!

Igår var min mor här och passade vår tös medan vi var ute på minidejt. Jag hämta upp N och vi körde till stan, vi åt på en restaurang som heter speakers corner, dom har super god mat och är ni i Landskrona och ska äta ute så kan jag verkligen rekommendera dom!

Sedan gick vi till bion och såg den nya Harry Potter filmen. Den var inte alls som de andra Potter filmerna men den va definitivt bra!
Jag är ju lite ny på detta med Harry Potter och sånt där. Jag såg Harry Potter filmerna och sagan om ringen filmerna första gången när jag nyss blivit tillsammans med min man, vilket är tre år sen och han älskar sånt. Har alla Harry Potter böckerna och hade alla sagan om ringen böckerna,de gamla på engelska. Jag skulle vilja få tag på dom åt honom igen.

Men iaf, filmen var bra och de va mysigt att vara ute lite bara vi. :)
När vi kom hem så la vi bella direlt och sen såg jag tunnelbanan och Wahlgrens värld.

Gillar Pernilla så mycket, Bianca har jag lite svårt för, hon är så snabb på att klaga, hugga och göra sig till offer och vi som åskådare ser och vet självklart inte hela historien men hon verkar så jag vet inte..egenkär, sen ibland kan hon verka helgo!

Men men klockan 22 sov alla, jag missa sista kvarten för jag var så trött och gick och la mig.

Bella har varit väldigt orolig i natt och när mamma var här så hade de hänt nå konstigt, jag kände av de med i hennes rum. Kl 05 tyckte bella att vi kunde gå upp. Men nej nej! Hon fick välling,ny blöja och lite mys så somna hon igen. Vaknade vid 08.30 och hörde en glad Bella ropa efter mig.

Nu har vi ätit frukost, och myst, tittar på barnkanalen, käkar på lite böcker, ni vet som vilket barn som helst;)

Jag har bella hemma på fredagar om jag inte har skola eller jobb. Idag var en sån dag, så vi ska bara mysa idag, jag vet inte om vi kör till min farmor sen och fikar. :)

Hörs sen!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards