elftebudordet

Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Sofie - 14 januari 2017 14:19


Jag fattar inte.. Vi flyttade från 65 kvm till 102 + den ytan som inte får räknas in på övervåningen pga snett tak.

Vi har var son stor " Walk in closet!" och garage och vind. Än kan vi inte använda vinden, de finns inget golv, och garaget är oisolerat så vi kan ju använda de men begränsat. Våra garderober är inye fullknögade, jo bellas är.. Men vi kan inte trycka in lådor där ju, jag har helt andra planer för de.

Just nu är Ns datorrum näst in till ett förvaringsrum, mest för TT efter lite över två månader så har han fortfarande inte packat upp sina kläder och en del av kartongerna.
Kartongerna kan inte hjälpas så mycket just nu. Men sopsäckar hade kunnat vara borta..

Men iaf, så hur jag än gör och hur mkt jag än städar så ligger de prylar överallt, tvättstugan är hemsk och jätte dåligt med förvaring.

Längtar till vi kan köpa en trappa och golv( skivor) till vinden, slänga upp alla kartonger och skit som inte används och sen sätta upp hyllor i tvättstugan samt ordna bra förvaring till våra garderober!

Har ni tips?

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards