elftebudordet

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Sofie - 26 mars 2013 09:11

Hejsan på er !


Hoppas att ni åt en himla massa våfflor igår ! Jag missa nästan på dagen.

Fast så föredrar jag pannkakor, så det gjorde inte mig så himla mycket faktiskt.


Har haft några jävliga dagar faktiskt, min mage är inte alls med mig och har haft riktigt ont i flera dagar, framför allt igår. Men idag är det ändå på en nivå som jag kan handskas med. Igår va det helt sjukt.


Fick förslaget av en arbetskamrat att LCHF kunde vara en lösning. Jag har ingena ning och jag har tänkt göra lite "forskning" om det nu när jag ändå bara sitter här. Ska ge det fjortondagar efter påska veckan. Sen får vi se vart det bär, funkar det så ska jag hoppa jämfota och aldrig sluta. Vad som helst bara jag slipper denna jäkla smärtan.

Den tar ju som fan på krafterna.



Om ni har provat LCHF eller vet någon som gjort och kanske har ork att berätt ahur det gick, hade ni problem med magen eller rent av hade ni IBS som jag ? Jag vill veta !


Nu ska jag glo vidare efter lite grejer, det blir en skön dag idag.. Och kolla vädret ! :)


Kram !



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards