elftebudordet

Direktlänk till inlägg 12 april 2015

Det är bara en sån period just nu

Av Sofie - 12 april 2015 13:39


Jag är nog inne i en liten svacka.
Jag gnäller om allt, jag är trött typ hela tiden. Idag framförallt. Det är helt sjukt så trött jag är. Ögonen kliar och näsan är antingen täpt eller rinnig. Magen är otymplig och det stramar nått fruktansvärt i sidorna och in mot naveln. Sammandragningar kommer bara jag går från ena till andra rummet och förvärkar/ligamenten ömmar titt som tätt. Allt som inte blir som jag vill känna som världens undergång och det känns som jag är på bristningsgränsen till att börja tjuta hela tiden.

Jag är nog mer trött på mig själv än stackars sambon, men samtidigt försöker jag tänka mig för och försöka påminna mig att det är hormoner blandat med allergin som bråkar med mig och att det inte är så farligt och det är framförallt inte Niklas fel.

Stackaren för vara tålmodig och stark för oss båda just nu. Men jag litar blint på honom och har inga problem med att lägga mitt liv i hans händer, dock anser jag ju att vi är ett team och vill gärna vara med.

Men ja, just nu är jag nog tråkigaste och gnälligaste sambon ever. Vilket också gör att det är bra att han kan sätta lurarna om öronen och få spela och slippa mitt gnäll ett tag. :)

Åh! vad jag älskar dig hjärtat mitt. <3

Nu är det " bara " 93 dagar kvar, det känns som 193 dagar. Men 93 dagar och jag tror att hon kommer att komma tidigare. Men hon får vänta iaf till vecka 30. Gärna 35 och 37 med, helst så nån dag extra för hennes skull. Men ja..Jag viste att jag var dålig på att vänta, men såhär otålig trodde jag inte att jag var. Hehe:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards