elftebudordet

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Sofie - 8 december 2015 22:32



Go kväll på er!

Idag vaknade jag/vi av att de klippte gräset utanför. Dog lite av skratt, sjukaste! Haha!

I fredags gick lite av lasten, i lördags gick resten. Gud va mycket saker vi har, de är helt otroligt!

Vi sov på madrasserna med Bella mellan oss i fredags och sen va hon hos mina föräldrar under hela lördagen, hämta hem henne vid nio och myste.

Söndags va de fix hemma och packa upp så mycket som vi hann, hade lite besök och sen slappe.

Igår hade vi folk här typ hela dagen, jag orkade inte bry mig om lådorna som är kvar att packa upp, plus att vi har fyra lådor och lite små grejer kvar i den andra lägenheten, vi ska hämta hem er och även bestämma oss för hur vi ska göra med vår axolotl, han är fin och mysigt med akvariet, dock vet jag inte var fasiken jag ska ställa honom!

Men han får kanske bli en julklapp till nån:P
Om nån vill ha honom så säg till, även lite grejer vi inte ska ha kvar. Måste fixa de.

Den sista december lämnar vi nycklarna och då ska de va städat. Blää!!

Men, vi fixar de nog snabbt. Dock är de svårt att fixa här. trots att det är en större lägenhet så här vi bara ett litet förråd, i den förra hade vi två, ett lite mindre i källaren och ett ganska så stort på vinden.

Så nu gäller de att sortera!

garderober är här knappt hälften av, och förvaring i köket är sämsta Ever samt himla litet!

Men Bella har eget rum, Diablo har möjlighet att faktiskt röra sig och de märks att han trivs. Vi ska bara bo här till vi kan köpa hus. Max tre år om allt går som vi hoppas och vill:)

Men, ni ska få se lite godbitar av lägenheten under dagarnas gång sen.

Ha en bra kväll och sov gott!:)


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards