elftebudordet

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Sofie - 15 december 2015 07:58


Go morgon på er!

Bella var hos mina föräldrar lördag-måndag för att jag gått och blivit dålig och ville inte smitta henne, hon har än så länge sluppit alla sjukdomar och skit och jag håller gärna de så några månader till, hade det bara varit en förkyldning så fine men min mage gjorde bakut och jag ville inte riskera eftersom att även om jag misstänkte att de va min ibs så vet man aldrig.

Hon hade innan de sovit oroligt och knappt något om nätterna. Igår somna hon vid fem och sov till halv sju, mitt mål var 1.5 timme för att hon inte skulle vara övertrött när de va läggdags, vilket jag tror har varit problemet sen inte kommit till ro från vid tolv ett om natten. Dock ville jag ha hennes eftermiddags sömn 16.30-18 men ja, inte så jätte noga.

Sedan va hon uppe och lekte, busa, åt, fick ny blöja och pyjamas. Hon börja bli trött vid halv tio igen så jag tog henne in i sängen och la henne i mitten på vår och satt igång Tv:n och lät henne spralla där medan jag gjorde vid mig för natten.

Hon somnade själv vid tio och sov hela natten till kvart över sju typ, hon fick mat och deckade igen direkt. Nu sover hon gott och jag vet inte om jag ska sova vidare eller gå upp och mysa. Men förmodligen blir de mys nån minut till sen deckar nog jag med.

De är en fantastisk dag!!
De måste de vara med denna lilla loppans natt!!:D

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards